نحوه مدیریت کمپین تبلیغاتی

 
تصویر کمپین



 

امکانات جدیدی به وی کیک اضافه شده است که از این پس کاربران راحت تر بتوانند کمپین های تبلیغاتی خود را به صورت جدا مدیریت نمایند. در این مقاله به صورت مختصر نحوه مدیریت کمپین ها را توضیح خواهم داد. برای شروع باید ابتدا مفهوم کمپین آشنایی داشته باشید. یک کمپین حداقل شامل یک آگهی و یا بیشتر می باشد. و در واقع یک کمپین می تواند به شما کمک کند تا تست های مختلفی روی آگهی های خود داشته باشید. و یا از لحاظ هزینه و فیلتر های مختلف روی آن کنترل داشته باشید.  تمامی ویژگی های زیر برای داشتن یک کمپین هدفمند نیاز اساسی است و برخلاف شبکه های تبلیغاتی دیگر وی کلیک تمامی این ویژگی ها را به صورت رایگان در اختیار شما دوستان قرار می دهد. 

 

مرحله ۱: ایجاد کمپین

 
تصویر کمپین



مرحله ۲: تعیین بودجه

مرحله ۳: تعیین سقف قیمت کلیک

مرحله ۴: تعیین بازه زمانی نمایش آگهی

مرحله ۵: هدفگیری دستگاه های نمایش دهنده 

 

در انتها گزینه ذخیره فشار دهید تا اطلاعات وارد شده ثبت گردد. از این پس شما می توانید کمپین خود را از طریق صفحه کمپین ها از زیر منوی تبلیغات مدیریت نمایید. یا به صورت مستقیم از اینجا وارد شوید. امکانات مدیریتی شامل: توقف کمپین، تغییرات ساختاری فوق، اضافه کردن فیلتر های مختلف برای نمایش یا عدم نمایش آگهی در سایت های خاص، گزارش و آمار های مربوط به نمایش آگهی و کلیک ها. 

  پس از ساختن کمپین می توانید آگهی مورد نظر خود را در داخل آن ایجاد نمایید. جدا از گزارش کلیک های ارایه در سطح کمپین می توانید آنها را به صورت مجزا در داخل کمپین بررسی نمایید. توصیه می شود از کمپین های مختلف برای a/b testing استفاده نمایید. برای این منظور از عبارت و آفر های مختلف در نحوه تعریف کردن آگهی خود استفاده نمایید و آن ها را با کمپین های مختلف تست نمایید تا نتیجه برتر را دنبال نمایید.